Om klubben

Holbæk Tursejlerklub blev stiftet den 7. december 1989 med følgende formålsparagraf:

Det er klubbens formål at arbejde for at fremme interessen for fritidssejlads, at øge sikkerheden ved fritidssejlads, bl.a. ved undervisning, at arrangere fælles ture og i øvrigt at varetage medlemmernes interesser.

Holbæk Tursejlerklub henvender sig specielt til de mange lystsejlere, der har tursejlads som deres interesse, men alle andre er naturligvis også velkomne som medlemmer i klubben.

Holbæk Tursejlerklub er godkendt af den selvejende institution Holbæk Marina, Dragerup    Vig. Det betyder bl.a., at Holbæk Tursejlerklubs medlemmer er berettiget til at erhverve bådplads i Holbæk Marina. Det betyder også, at klubben har hjemsted i marinaen, og at medlemskartoteket administreres på “Havnekontoret”.

Åbningstider

Klubben har ingen faste åbningstider. Hvis du har spørgsmål eller behov for at komme i kontakt med et medlem af bestyrelsen, er du meget velkommen til at kontakte os enten telefonisk eller via email.

Telefonnumre og email finder du under menuen Bestyrelsen.

Adresse:
Holbæk Tursejlerklub, Dragerup Vig
Strandmøllevej 249
4300 Holbæk

Materiale til hjemmesiden

Hvis du har indlæg eller anden information til hjemmesiden,

venligst send det til webmaster på mail: webmaster@holbaektursejlerklub.dk